sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Vielä viimeisen kerran

Hei!Täällä kirjoittaa Iitu Kht Apilakaviosta. Minulla on huonoja mutta jo odotettuja uutisia.
Nimittäin yksi tallimme karvakorvista myytiin uuteen kotiin. Onni sai uuden omistajan ja poika lähtee kesäkuun puolivälissä. Onnia minulla tulee ihan hirveä ikävä onhan hän tallin oma kasvatti ja asunut tallilla jo viisi vuotta.
Onneksi uusi omistaja on kaverini ja voin käydä aina vähän väliä moikkaamassa suokki oria. Tiesin jo heti Onnin syntymästä että tämä poni lähtee oltuaan tarpeeksi vanha niin uuteen kotiin. Mutta en odottanut sen tapahtuvan näin äkkiä. :(


Blogista:


Blogiin on tulosssa esittelyt kummastakin talista sivuina ja samalla teemme sivut kummankin tallin tulevasta kilparatsusta jotka ovat kovan koulutuksen alla. Apilakavion puolelta hepo on Twinkle Pony (Tiuku) ja Cillaq:sta se on What If ox.


  -Iitu, Kht Apilakavio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti