sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Hyppykuvia Kiralla ja uusi tulokas

emppu täällä terve

Kävin pitkästä aikaa hyppäämässä omilla hepoilla, ja päätin ottaa Kiran ja Cillaqin uusimman hepan, shettisori Picasson.

Kiran hyppykapasiteetti on nyt saatu nostettua 90 cm, ja Picasso 80 cm.

Älkää kattoko ilmeitä...

 Sillon ku hyppään ilman kepparia, mun kädet lähtee lähes poikkeuksetta lentoon...


 Pari pudotusta tuli ikävä kyllä...
 Kiran pää vähä käänty ku hyppäs ilman suitsia.
 Ottakaa mallia




Siinä oli ne tämän päivän hyppykuvat.

Muutama päivä sit ku oltiin tallilla, käytiin Iitun kanssa maneesissa huvikseen hyppäämässä...


 Hiii, mä pääsen sen!
 En pääsekään...
 Sainpaha raipan mukaan...
Tää Iitun hyppytyyli on niin hieno, että oli pakko tnkee kuva siitäki :D


Eip muuta, see ya!

keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Kuulumisia

Hellou! Miten teillä meni juhannus itselläni se meni aika lepposasti ja juhannuksen jälkeen saatiin kangastilaus lähtemään. Huhu ensimmäinen tilari painaa päälle mutta olisi kuitenkin ensin saatava kankaat ja onneksi sen pitää olla valmis vasta heinäkuun puolivälissä. Ennen kesälomaa lupasin itselleni että kesäkuussa tulee monta uutta ponia/hevosta mutta eipä niitä tullut kuin yksi mutta ei se paljoa haittaa. Minua nytten vähän kaiveltaa kun Onnin ostaja perui viime hetkillä että ei halua ostaa Onnia. Ni onni pyörii nytten nurkissa varmaan tovin ellei sille saada toista ostajaa.
Entinen kilpahevoseni Tornado joutui jäämään eläkkeelle. En voi vaan hyväksyä  sitä mutta totta se on. Onneksi Tiuku valmistui koulutuksesta ja on nyt tasoltan HeA ja valmis omasta mielestä kilparadoille

-Iitu