emppu täällä terve
Kävin pitkästä aikaa hyppäämässä omilla hepoilla, ja päätin ottaa Kiran ja Cillaqin uusimman hepan, shettisori Picasson.
Kiran hyppykapasiteetti on nyt saatu nostettua 90 cm, ja Picasso 80 cm.
Älkää kattoko ilmeitä...
Sillon ku hyppään ilman kepparia, mun kädet lähtee lähes poikkeuksetta lentoon...
Pari pudotusta tuli ikävä kyllä...
Kiran pää vähä käänty ku hyppäs ilman suitsia.
Ottakaa mallia
Siinä oli ne tämän päivän hyppykuvat.
Muutama päivä sit ku oltiin tallilla, käytiin Iitun kanssa maneesissa huvikseen hyppäämässä...
Hiii, mä pääsen sen!
En pääsekään...
Sainpaha raipan mukaan...
Tää Iitun hyppytyyli on niin hieno, että oli pakko tnkee kuva siitäki :D
Eip muuta, see ya!